NINOVA'DA UZAKTAN EĞITIM OTURUMU OLUŞTURMADAN DOĞRUDAN ZOOM HESABıMDA PLANLı TOPLANTı OLUŞTURAMAZ MıYıM?

Oluşturabilirsiniz. Ancak Uzaktan Eğitim oturumunuzu Ninova'dan oluşturmanın bazı artıları bulunmaktadır:

  1. Planlanmış Toplantınızın ayarları ders ortamına uygun olacak şekilde otomatik seçilir(Giriş yapılınca tüm kullanıcıların mikrofonunun kapalı olması, kullanıcı doğrulamanın devreye alınması vb.).
  2. Oluşturulan Planlı Toplantının erişim bilgileri (bağlantı ve parola) Ninova sınıfınıza kayıtlı tüm öğrencilere e-posta ve bildirim yolu ile otomatik gönderilir.
  3. Ders bittikten sonra sınıfınızdaki öğrenciler dersin (oturumun) kaydına Ninova üzerinden erişebilirler.

Ninova'dan oluşturduğunuz uzaktan eğitim oturumunuzu Zoom profilinizin Meetings bölümünden de görebilirsiniz. Ancak Zoom web sitesindeki Meeting bölümünden, Ninova'dan oluşturulmuş bir toplantınızın bilgilerinizi değiştirirseniz, bu değişikliker Ninova'ya yansımamaktadır. Benzer şekilde Ninova'yı kullanmadan Zoom web sitesinden oluştruduğunuz Scheduled Meeting'ler de Ninova'da görünmemektedir. Bu nedenle uzaktan eğitim amaçlı yapacağınız tüm oturumları Ninova'dan oluşturmanız gerekmektedir.

Bu makale size yardımcı oldu mu?

İTÜ YARDIM İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür © 2024