Yersiz veya fazla ödemeye mahal bırakmamak için Üniversitemiz kadrosunda bulunan Akademik ve İdari personelimizin aile durumunda herhangi bir değişiklik (Evlenme, Boşanma, Vefat, Eşin tekrar çalışması, Doğum, 18 yaş üstü çocukların sgk’ lı olarak işe başlaması vb.) olması halinde, değişiklik olduğu ayda sistem üzerinden bildirimin yapılması gerekmektedir. Aile Beyanname Formlarının, E-Devlet sistemi üzerinden düzenlenerek elektronik ortamda kadronuzun bulunduğu birime gönderilmesi gerekmektedir.
Sisteme Giriş Linki:https://www.turkiye.gov.tr/maliye-bakanligi-kamu-personeli-aile-bilgileri-bildirim-sistemi
Sisteme girildiğinde yapılacak işlem sıralaması;
1. Yeni Bildirim Oluştur
2. Mernis'ten Getir
3. Kendi, Eş ve Çocuklarla ilgili gerekli bilgilerin girilmesi(Evlilik Cüzdanı Seri numarası girilmesi zorunludur. Girilmediği zaman sistem kayıt yapmamaktadır.)
4. Cep veya E-mail adresinin girilmesi.
5. Kaydet butonuna tıklanarak kaydedilmesi.
6. Mutemete Gönder butonuna tıklanarak belgenin maaş mutemetinegönderilmesi ( sistem üzerinden mutemede gönderilmediği sürece girilen bilgiler maaş programına aktarılamamaktadır. Girilen bilgiler kaydedildikten sonra mutlaka mutemede gönder butonuna tıklanmalıdır.)
Bu makale size yardımcı oldu mu?