ELEKTRONIK IMZAMı KAYBETTIM, ÇALıNDı VEYA SÜRESI DOLDU NE YAPMALıYıM?

İTÜ/Yardım üzerinden Bilgi İşlem Daire Başkanlığına "EBYS - Eletronik Belge Yönetim Sistemi Destek -> İşlemler - Elektronik imzamı kaybettim/çalındı/süresi doldu" konu başlığının altına yardım bileti oluşturarak yeni bir e-imza talebinde bulunabilirsiniz. İTÜ/Yardım üzerinden yeni e-imza talebi başvuruları kişiseldir. Sadece kendi adınıza başvurabilirsiniz, İTÜ/Yardım üzerinden bir başkası adına yeni e-imza talebinde bulunamazsınız.

Bu makale size yardımcı oldu mu?

İTÜ YARDIM İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür © 2024