Öğrenci İşleri / Kaydımı dondurmak suretiyle izinli sayılmak için izlemem gereken yol nedir?

www.sis.itu.edu.tr web adresinde bulunan “İstanbul Teknik Üniversitesi Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliğinin 32.maddesi”nde belirtilen çerçevede izinli sayılmak için dilekçe ile Fakültenize başvurmanız gerekmektedir.

Öğrenci İşleri / Danışman onayı ile bir dersten çekildiğimiz zaman T harfi ile gösterilen notlar ortalamaya katılıyor mu?

İstanbul Teknik Üniversitesi Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği'nin 21.maddesinin 3.fırkasında belirtildiği gibi Kayıtlı bulunulan yarıyıl sonu itibariyle ağırlıklı genel not ortalaması belirlenirken, alt yarıyıllardan alınamayan derslerle, 17 nci maddenin ikinci ve üçüncü fıkrası uyarınca öğrencinin çekildiği dersler ağırlıklı not ortalamasına katılmaz.

Öğrenci İşleri / Ders Kontenjanı artırımı için ne yapmalıyım?

Almak isteğiniz dersin Kontenjan artımı ile ilgili yazacağınız talep dilekçenizi, ilgili dersi açan Bölüm Başkanlığına veya Fakülteye teslim etmeniz gerekmektedir.

Öğrenci İşleri / Kendi isteği ile örgün Üniversite öğrenimine son vermek isteyen öğrenciler hangi yolu izlemelidir?

www.sis.itu.edu.tr web adresinde yayımlanmakta olan “İstanbul Teknik Üniversitesi Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliğinin 33.maddesi” uyarınca işlem yapılmalıdır.

Öğrenci İşleri / Vize Mazeret Sınav Hakkı hangi tarihlerde yapılıyor?

İstanbul Teknik Üniversitesi Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği'nin 24.maddesi ve Mazeretlerin Kabulü ve Mazeret Sınavlarının Yapılış Esaslarında tüm istenen şartlar ve belgeler yerine getirilmek koşulu ve Yönetim Kurulunun da uygun görmesi şartıyla dersi veren Öğretim Üyesinin belirlediği gün ve saatte yapılır.

Öğrenci İşleri / Yaz Okulunda talep edilen her ders açılır mı?

Yaz okulu döneminde açılacak dersler, şubeleri ve bu şubelerin kontenjanları, dersin ait olduğu bölüm kontrolünde planlanır. Tüm derslerin açılması şartı yoktur. Özellikle zorunlu dersler olmak üzere öğrencilerin talep ettikleri derslerin açılması yönünde bölüm öğretim üyelerinin çalışma ve programlarının uygun olması koşulu ile planlama yapılır. Bölümler tarafından hazırlanan ders listeleri, fakülte yönetim kurullarınca değerlendirilir ve uygun bulunan dersler gerekli planlamanın yapılması için Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirilir.

Öğrenci İşleri / Zorunlu stajımla ilgili bilgi ve belgelere nasıl ulaşabilirim?

İlgili Fakültenizin staj ofisinden veya İTÜ YARDIM bileti oluşturarak öğrenebilirsiniz.

Öğrenci İşleri / Mazeret Sınavı ile ilgili detaylı bilgiye nereden ulaşabilirim?

Gerekli bilgilerin tamamına www.sis.itu.edu.tr web adresinde yayımlanmakta olan İstanbul Teknik Üniversitesi Lisans Eğitim Öğretim Yönetmeliği'nin 24.maddesi ve Mazeretlerin Kabulü ve Mazeret Sınavlarının Yapılış Esasları’ndan ulaşabailirsiniz.

Özlük İşleri / Yabancı Dil Sınavı (YDS) dil tazminatından kaç yıllık süreler zarfında faydalanabilirim?

YDS sınavı geçerlilik süresi her bir seviye için 5 yıl olup, mevcut seviyede doldurulmuş olan her 5 yıldan sonra, diğer alt seviyeye düşürülmektedir. En düşük seviye olan C seviyesinden sonra geçerliliği sona ermektedir.

Özlük İşleri / Yurtiçi ve Yurtdışı görevlendirilmeler için izlemem gereken yol nedir ?

Bağlı bulunduğunuz bölüm başkanlığına dilekçe ile müracaat edilmesi gereklidir. İstenilen görevlendirmenin maddi destekli veya maddi desteksiz olduğunun beyanı ile, BAP veya TÜBİTAK tarafından destekleniyor ise Proje  Onay Yazısı ve  Davet Mektubunun da eklenmesi gereklidir.

Özlük İşleri / Konferans, Kongre ve Seminer gibi etkinliklere katılım amaçlı yapılan başvurunun Rektörlük tarafından onaylanmasından sonra, sağlanacak olan maddi desteği ne zaman alabilirim?

Rektörlük Makamı’nca onaylanmış olan maddi destekler, 6245 sayılı Harcırah Kanunu’nun ilgili maddeleri uyarınca bütçe imkanları doğrultusunda etkinlik tarihinden en erken iki hafta önce avans ödenebilmektedir. Öğrencilerin ilgili etkinliğe katılımlarını kendi maddi imkanlarıyla gerçekleştirmiş olmaları durumunda ise etkinlik dönüşlerinde mümkün olan en kısa süre zarfında ödemeleri gerçekleştirilir.

Hesap İşleri / PORTAL Ders Yükü Formu’nda yanlış görünen Akademik unvanımın düzeltilmesi için nasıl bir yol izlemeliyim?

Portal Ders Yükü formundaki ve yeni geliştirilen bir çok BİDB uygulamasındaki Akademik Unvan bilgileriniz personel otomasyonundan gelmektedir. Eğer formda görünen akademik unvan bilginiz hatalı ise, biriminiz personel (özlük) bürosundan ilgili güncellemeyi yaptırmanız gerekmektedir. Ek ders ödemeleri, kadro unvanına göre değil akademik unvana göre yapılmaktadır. Bu nedenle bulunduğunuz kadro unvanı ne olursa olsun, geçerli akademik unvanınızın güncel ve doğru olduğunu lütfen kontrol ediniz, değilse düzelttiriniz.

Öğrenci İşleri / Staj yaparken aynı zamanda bir işte sigortalı olarak çalışıyor olmam, ailemden aldığım hakları ortadan kaldırır mı?

Öğrencilerimiz elde etmiş oldukları bu gelir nedeni ile sahip oldukları burs, aylık ya da aileleri tarafından sağlanan olanaklardan mahrum olmazlar.

Öğrenci İşleri / Staj tarihlerini nasıl değiştirebilirim?

Staj Kayıt Formu üzerinden staj bilgileri doldurularak başvurular taslak halinde kaydedilebilir veya doğrudan fakülte onayına gönderilebilir. Ancak fakülte onayına gönderilmiş olan staj bilgileri üzerinde öğrenci tarafından sonradan bir değişiklik yapılamaz. Değişiklik yapılması gerekli olan durumlarda ilgili fakültenin Staj Ofisi ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.

Bölüm Sekreterliği / Bitirme Tasarım Projelerinin sınav sonuçlarını nerden öğrenebilirim.

İTÜ Öğrenci İşleri Dairesi Başkanlığı Otomasyon Sisteminden öğrenilebilir.

Öğrenci İşleri / Fakültemizde yarı zamanlı çalışmak için nasıl bir yol izlemeliyim?

Fakültemizde kısmi zamanlı olarak çalışmak isteyen öğrencilerimizin görev almak istedikleri bölüm başkanlıklarına  başvurmaları gerekmektedir. Bölümlere yapılan talepler Dekanlığa iletilir. Dekanlığa iletilen talepler www.yarizamanli.itu.edu.tr adresinde ilan edilerek öğrencilerimize duyuru yapılır. Fakültemizde kısmi zamanlı olarak çalışmak isteyen öğrencilerimizin görev almak istedikleri bölüm başkanlıklarına başvurmaları gerekmektedir. Bölümlere yapılan talepler Dekanlığa iletilir. Dekanlığa iletilen talepler www.yarizamanli.itu.edu.tr adresinde ilan edilerek öğrencilerimize duyuru yapılır.

Öğrenci İşleri / Fakültemizde yarı zamanlı çalışarak ne kadar gelir elde edebilirim?

Öğrencilerimiz bir (1) saatlik çalışma karşılığında; Bilgi işlem Daire Başkanlığı bünyesinde görev yapmaları halinde brüt 6,00 TL, diğer birimlerimizde görev yapmaları halinde ise brüt 4,00 TL gelir elde ederler. Öğrencilerimizin aylık maksimum çalışma saatleri, ders yoğunluğu ve sosyal aktiviteleri göz önüne alınarak Altmış (60) saat ile sınırlandırılmıştır.

Öğrenci İşleri / Danışman atamaları nasıl yapılıyor?

Danışman atamaları Lisans ve Lisansüstü öğrenciler için iki ayrı şekilde yapılır; a-)Lisans öğrencileri için Danışman, Bölüm Başkanlığı tarafından belirlenir ve Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na bildirilir. b-)Lisansüstü öğrenciler için Fen Bilimler Enstitüsü (FBE) web sayfasından edinilen Danışman Bildirim Formu öğrenci tarafından doldurularak ilgili program koordinatörüne teslim edilir.

Maaş İşleri / İstifa edeceğim, aylıksız izinli sayılacağım kişi borcu işlemleri hakkında nasıl bildi edinebilirim.

Çalıştığınız birimin Hesap işlerine İTÜ YARDIM bileti oluşturmanız veya yüz yüze görüşmeniz gereklidir.

ABET OFİSLERİ / ABET ders dosyası hazırlamada dosya içeriği nasıl olmalıdır.

A) Kapak Sayfası ( DersDosya.doc ) Dersin adı, kodu, dönem, CRN, öğretim üyesi ve tarih yazılı kapak sayfası (dersi veren öğretim üyesi tarafından imzalanmalıdır). B) Dersle İlgili Bilgi (öğrencilere ilk derste verilen bilgiler) Dersin kısa tanıtımı, öğretim üyesi (e-posta, oda no, görüşme saatleri), asistan (e-posta, oda no, görüşme saatleri), ders saati ve yeri, ders kitabı, referans kaynaklar, ön koşullar, not sistemi, ödevler, sınıf içi uygulamalar (kısa sınav), ders öğrenme çıktıları, ödev problemleri için kurallar, ödev değerlendirme sistemi, sınıf içi uygulamalar, grup (takım) çalışması ve beklentileri, grupların kurulmasında izlenecek yol (grupların kurulması için öğrencilerin dolduracağı form). C) Değerlendirme Raporu Öğretim Üyesinin dersi değerlendirmesi ve ilerisi için dersin iyileştirilmesine yönelik önerileri. Bu dokümanı hazırlarken lütfen dersin adının, kodunun, döneminin ve CRN bilgisinin olmasına özen gösteriniz. Bu form ayrıca dersi veren öğretim üyesi tarafından tarih verilip imzalanmalıdır. D) Not Dağılımı (Çarşaf Liste) Öğrencilerin aldığı tüm notların 100 üzerinden listesi (öğrenci adı, soyadı ve numarası ile birlikte), harf olarak öğrenci notu, ders başarı değerlendirme formu ve otomasyondan alabileceğiniz (sisteme giriş yaptıktan sonra) harf notlarının dağılımını gösteren grafik. E) Ders Başarı Bilgi Formu Derse ilişkin başarı bilgi formu doldurup sayfanın bir çıktısı ABET ders dosyasına ekleyebilirsiniz. F) Anketler (Dersle ilgili anket sonuçlarına “değerlendirme raporunda” atıfta bulunulacak) Üniversite tarafından yapılan ve diğerleri. G) Ön Test (Pre Test) 1. Problemler ve Çözümleri 2. Öğrencilerin çözüm kağıtları (en iyi, ortalama, en kötü) H) Son Test (Post Test) 1. Problemler ve Çözümleri 2. Öğrencilerin çözüm kağıtları (en iyi, ortalama, en kötü) I) Ödevler 1. Problemler ve Çözümleri 2. Öğrencilerin çözüm kağıtları (en iyi, ortalama, en kötü) J) Dönem Projesi 1. Dönem proje dokümanı 2. Proje değerlendirme kriterleri 3. Grupların kurulması için öğrencilerin doldurduğu formlar ve oluşan grupların listesi 4. Dönem proje raporları (en iyi, ortalama, en kötü) K) Sınıf İçi Uygulamalar (Kısa Sınavlar için) 1. Problemler ve Çözümleri 2. Öğrencilerin çözüm kağıtları (en iyi, ortalama, en kötü) L) Sınavlar (Vizeler ve Final için) 1. Problemler ve Çözümleri 2. Öğrencilerin çözüm kağıtları (en iyi, ortalama, en kötü) M) Diğerleri

Özlük İşleri / Konferans, Kongre ve Seminer gibi etkinliklere katılım amaçlı yapılan başvurularda istenen belgeler nelerdir ve onay süreci nasıl ilerler?

Katılım öngörülen etkinlikler için öğrencilerden öncelikli olarak  istenen belgeler; konuya ilişkin dilekçe, öğrenci belgesi, etkinliğin organizatöründen alınan davet mektubu. Belgelerin tamamlanması sonrasında Başvuru yapılan ilgili birim gerekli incelemeyi yapar ve başvuruyu Fakülte Yönetim Kurulu’nun onayına sunar. Kurulca alınan kararın olumlu olması durumunda ilgili başvuru son onay için Rektörlük Makamı’na sunulur. Rektörlük Makamının onayı sonrasında  Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Öğrenci Sosyal Hizmetler Birimine ulaştırılması gerekmektedir

Maaş İşleri / PORTAL Ders Yükü Formu’nda, İTÜ dışındaki Üniversitelerde verdiğim dersler görünmüyor. Düzeltme yapılması için nasıl bir yol izlemeliyim?

İTÜ dışında verilen dersler, Personel Daire Başkanlığı (PDB) tarafından koordine edilen rektörlük görevlendirmesi ile yürütülmektedir. Portal Ders Yükü Formunda İTÜ dışında verdiğiniz dersleri göremiyorsanız, Rektörlük PDB ile iletişime geçerek görevlendirmenizin Personel Otomasyon Sistemine girilmesini sağlayabilirsiniz. Bu işlemden sonra Portal Ders Yükü formunda Güncelle düğmesine basmanız durumunda bu dersler formda da güncellenecektir.

Fakülte Sekreteri / Elektronik imzamı kaybettim, çalındı veya süresi doldu ne yapmalıyım?

İTÜ/Yardım üzerinden Bilgi İşlem Daire Başkanlığına "EBYS - Eletronik Belge Yönetim Sistemi Destek -> İşlemler - Elektronik imzamı kaybettim/çalındı/süresi doldu" konu başlığının altına yardım bileti oluşturarak yeni bir e-imza talebinde bulunabilirsiniz. İTÜ/Yardım üzerinden yeni e-imza talebi başvuruları kişiseldir. Sadece kendi adınıza başvurabilirsiniz, İTÜ/Yardım üzerinden bir başkası adına yeni e-imza talebinde bulunamazsınız.

Özlük İşleri / Konferans, Kongre ve Seminer gibi etkinliklere katılım amaçlı maddi destek taleplerim için nasıl bir yol izlemeliyim?

Lisans Öğrencileri Talep edilen desteğin; Konferans, Kongre ve Seminer gibi bilimsel içerikli etkinlikler olması durumunda öğrencisi olduğu Fakülteye, Kültürel ve Sosyal içerikli etkinlikler olması durumunda Kültür ve Sanat Birliği’ne, Sportif içerikli etkinlikler olması durumunda ise Beden Eğitimi Bölüm Başkanlığı’na başvurulması gerekmektedir. Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencisi Talep edilen desteğin; Konferans, Kongre ve Seminer gibi bilimsel içerikli etkinlikler olması durumunda öğrencisi olduğu Enstitü’ye, Kültürel ve Sosyal içerikli etkinlikler olması durumunda Kültür ve Sanat Birliği’ne, Sportif içerikli etkinlikler olması durumunda ise Beden Eğitimi Bölüm Başkanlığı’na başvurulması gerekmektedir. Araştırma Görevlisi Talep edilen desteğin; Araştırma Görevlisinin Konferans, Kongre ve Seminer gibi bilimsel içerikli etkinlikler olması durumunda kadrosunun yer aldığı Fakülte veya Enstitü’ye, Kültürel ve Sosyal içerikli etkinlikler olması durumunda Kültür ve Sanat Birliği’ne, Sportif içerikli etkinlikler olması durumunda ise Beden Eğitimi Bölüm Başkanlığı’na başvurulması gerekmektedir.

Öğrenci İşleri / Son sınıf öğrencileri gözetim listesinde en fazla kaç kredi alabilir?

www.sis.itu.edu.tr web adresinde yayımlanmakta olan İstanbul Teknik Üniversitesi Lisans Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği'nin 17.maddesinin (b) bendi gereğince Son sınıf öğrencilerinin kredi yükü, gözetim listesinde olmamak koşulu ile bu ortalamalara bakılmaksızın ilgili yönetim kurulu kararı ile arttırılabilir

Satın Alma / Fiilen icra edilmiş olan Yurtiçi veya Yurtdışı görevlendirmeler sırasında yapılmış olan ödemelerin kurumdan geri alınabilmesi için istenen belgeler nelerdir?

Yolluk desteği (Yurtdışı) Ulaşım yaptığınız taşıta ilişkin ödeme belgesi (otobüs, tren, uçak vb). Hava yolu ile yapılan ulaşımlarda ikamet adresinize, havaalanından  konferans salonuna yada konaklanacak tesisine gidiş geliş taksi ücretini gösterir ödeme belgeleri veya HAVAŞ biletleri. Yolluk desteği (Yurtiçi) Ulaşım yaptığınız taşıta ilişkin ödeme belgesi (Belgenin bulunmaması yada başka araç ile ulaşım sağlanması durumunda rayiç bedel listesinde yer alan ücret esas alınacaktır) İkamet adresinizden  otobüs terminaline, dönüşünüzde otobüs terminalinden ikametgahınıza kadar olan taksi ücretini gösterir ödeme belgeleri. Otobüs terminalinden konferans salonuna yada konaklanacak tesise, dönüşünüzde ise konferans salonundan yada konaklama tesisinden otobüs terminaline kadar olan ulaşım giderlerini gösterir belgeler. Katılım Ücreti Desteği Gerçekleştirilmiş olan görevlendirmenin tamamlandığını gösterir, katılım belgesi ve katılım ücretini gösterir ödeme belgesi

Özlük İşleri / Memuriyetten önceki sigortalı hizmetlerimin SGK kapsamında birleştirilmesi konusunda nasıl bir yol izlemeliyim?

Sigortalı hizmetin 2008 yılından önce başlamış olması durumunda; kişinin çalıştığı birimin Personel Ofisine, eklerine Sigorta Kartı ile Kimlik fotokopisini de ekleyerek dilekçe ile başvurması gerekmektedir. Sigortalı hizmetin 2008 yılı sonrasında başlamış olması durumunda; Akademik ve İdari personelimiz için Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) tek çatı altında toplanmasından dolayı yapılması gereken bir işlem bulunmamaktadır. Ancak, çalıştığı birime dilekçe vererek farklı yerde çalışmış olduğunu HİTAP programına işletmesi gerekmektedir.

Maaş İşleri / Ek ders yüküm ve ücreti ile ilgili bilgilere nereden ulaşabilrim?

İTÜ Portal hesabınıza giriş yaparak bilgilerinize erişebilirsiniz.

Özlük İşleri / Öğretim Elemanı ilanı için Fakülteye yapılacak olan başvurularında nasıl bir yol izlemeliyim?

Fakülte Personel Ofisinde matbu şekilde hazır bulunan dilekçeyi doldurarak ilanda belirtilen belgelerle birlikte ilgili birimin yazı işlerine teslim edilmesi gerekmektedir.

Öğrenci İşleri / Burs yardımı ile ilgili olarak hangi birimden bilgi edinebilirim?

Fakülte öğrenci işleri ofisi ve burs komisyonundan öğrenebilirsiniz.

Öğrenci İşleri / Erasmus Öğrenci Değişim Programına nasıl ve ne zaman başvurabilirim?

www.sis.itu.edu.tr web adresinde yayımlanmakta olan "Erasmus Lisans Değişim Programı Senato Esasları"nda öğrencilerin yapmaları gereken tüm işlemler sırasıyla belirtilmiştir.

Maaş İşleri / İlgili kuruma verilmek üzere maaş bordrosunu nasıl alabilirim?

İTÜ Portala giriş yaparak istediğiniz aya ait maaş bordronuzu alabilirsiniz. Maaş bordronuzun onaylı olmasını istiyorsanız biriminiz Maaş Mutemedi ve Fakülte Sekreterine onaylatmanız  gereklidir.

Bölüm Sekreterliği / Lisansüstü tez öğrencisiyim tezimi nereye teslim etmeliyim.

Tez tesliminizi, Tez sunuş formu, jüri öneri formu, basılmış 3 adet tez ve İTÜ Kütüphanesinden alacağınız urkund yazısı ile birlikte Lisansüstünüzü yapmakta olduğunuz Bölümün bölüm sekreterliklerine teslim etmelisiniz.

Satın Alma / Aldığım avansı ne zaman kapatmalıyım?

Görevlendirme öncesinde avans almış olan mensuplarımız için; başlama tarihi, ilgili görevlendirmenin bittiği gün olacak şekilde 30 gün içinde avans geri ödemelerini gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Belirtilen süre içerisinde kapatılmayan avanslar için 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsili Usulü Hakkında Kanununun ilgili hükümleri doğrultusunda işlem yapılır.

Bölüm Sekreterliği / Lisansüstü tez jürileri nasıl belirlenir.

Danışman öğretim üyesi jüri önerisini program koordinatörlerine ulaştırır. Program koordinatörü öneriyi web üzerinden işler. Seçilen jüri üyeleri yine web üzerinden danışman, seçilen jüri üyeleri ve öğrenciye bildirilir.

Özlük İşleri / Aile ile ilgili bilgilerdeki değişikliğin bildirilmesi için nasıl bir yol izlemeliyim?

Kadronuzun bağlı bulunduğu birimin Yazı İşleri Ofisine giderek, Aile Yardım Bildirim Formu’nu, ekine durumunuzu gösteren belgeleri ekleyerek (örneğin eş durumu ile ilgili ise eşinizin çalışıp çalışmadığına dair  SGK’dan alınacak yazı gibi) doldurmanız gereklidir.

Bina Bakım Amirliği / Kapı kilidi, priz vb… gibi eşya ve akşamların çalışmaması durumunda ne yapmalıyım?

İTÜ YARDIM bileti oluştur.

Özlük İşleri / 4691 Sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgeleri Kanunu’nun 7. maddesi ve 2547 Sayılı Kanunun 39. maddeleri uyarınca yapılacak görevlendirilmeler için izlemem gereken yol nedir?

Bağlı bulunduğunuz Bölüm Başkanlığı’na dilekçe ile müracaat etmeniz ve ilgili dilekçenize Şirket Yazısı, Talep Formu, Taahhütname ve Proje Bilgi Formu’nu eklemeniz gerekmektedir.

Özlük İşleri / Araştırma Görevlisi alımlarıyla ilgili ön değerlendirme bilgilerini ve alımların sonuçlarını nereden takip edebilirim?

İlgili bilgilerin tamamına, akademik kadro alım ilanında belirtilmiş olan tarihlerde, www.itu.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

İdare Amirliği / Derslikte çalışmayan Data Show için kime bilgi vermeliyim?

Dersin aksamaması için seyyar bir Data Show temini amaçlı İdare Amiri veya Teknik Destek Biriminin haber edilmesi, çalışmayan Data Show cihazının tamiri ile ilgili ise İTÜ Yardım Bileti oluşturulmalıdır.

Bina Bakım Onarım / Koridorda oluşan ağır koku için kime bilgi vermeliyim?

Mesai saatleri içinde ise; İdare Amiri, Fakülte Sekreteri, Güvenlik Birimi, Dekan veya Dekan Yardımcılarından en az birine hemen haber verilmelidir. Mesai saatleri dışında ise; en yakın güvenlik çalışanı durumdan haberdar edilmelidir.

Bölüm Sekreterliği / Bitirme Tasarım Projesi sunum tarihlerini ve komisyonlarını nerden öğrenebilirim.

İlgili bölüm başkanlıklarının web sitesi duyurular kısmından öğrenilebilir.

Bölüm Sekreterliği / Bitirme Tasarım Projesi Ara raporu teslim tarihini nereden ve nasıl öğrenebilirim.

İlgili bölüm başkanlıklarının web sitesi duyurular kısmından öğrenilebilir.

İdare Amirliği / Binada elektrik yok ne yapmalıyım?

Mesai saatleri içerisinde ise İdare Amiri, veya teknik destek birimine haber verilmeli. Ayrıca tüm binada kesinti olmuş ise 186 elektrik arıza birimi aranmalıdır. Mesai saatler dışında ise en yakın Güvenlik çalışanına haber verilmelidir.

Bölüm Sekreterliği / Öğretim üyelerinin iletişim bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

Öğretim Üyelerimizin iletişim bilgilerine İlgili bölüm başkanlığının web sitesinden ulaşabilirsiniz.

Özlük İşleri / İzin Formu doldurulurken dikkat etmem gereken tarihler nasıl olmalıdır?

İzin formu doldurulurken; izinli olmayı planladığınız ilk gün izninizin başlangıç tarihi, izinli olmayı planladığınız son gün ise izninizin bitiş tarihidir. İşe başlama tarihi olarak da izninizin bitiminden sonraki ilk iş gününü yazmanız gerekmektedir.

Ayniyat / Tarafıma zimmeti yapılmış olan demirbaş eşyaların hurdaya ayrılma süreleri nedir?

Satınalımı gerçekleştirilmiş yeni demirbaş eşyaların garanti süresi devam ettiği müddetçe herhangi bir işlem yapılmaz. Kullanımı devam eden demirbaş eşyanın  zamanla yıpranması ve kullanım ömrünü tamamlaması sonucunda gerekli yazışmalar yapılarak zimmetten düşürülür.

Bölüm Sekreterliği / Bitirme Tasarım Projesi teslim tarihlerini nereden ve nasıl öğrenebilirim.

İlgili bölüm başkanlıklarının web sitesi duyurular kısmından öğrenilebilir.

Bölüm Sekreterliği / Öğretim üyelerinin haftalık programını nasıl öğrenebilirim.

Öğretim Üyelerimizin haftalık programlarını ilgili bölüm başkanlıklarının web sitesinden veya bölüm sekreterliğinden öğrenebilirsiniz.

Ayniyat / Sarf malzeme ne demektir.

Sürekli kullanım sonucu tüketilip yeniden alınan malzemelerdir. Örneğin kağıt, tuvalet kağıdı, kalem , toner gibi.

Ayniyat / Hangi malzemeler demirbaştır.

Kullanım ömrü uzun olan ve ilgili kişilerce kullanımına devam edilen, gerekli durumlarda ilgili kişiler arası devri yapılabilen dayanıklı eşyalardır.

İTÜ YARDIM İTÜ Bilgi İşlem Daire Başkanlığı ürünüdür © 2024